+איך מצטרפים ל- 012mobile ואיך קונים sim? ניתן להצטרף ל-012mobile ע"י כניסה לעמוד הראשי. והצטרפות לאחת מהתכניות שלנו באמצעות מספר שלבים פשוטים. אנא וודא כי יש ברשותך את פרטי כרטיס אשראי והמכשיר שברשותך, על מנת שתדע איזה כרטיס sim עליך להזמין עבורו. +כיצד אקבל אליי את כרטיס ה-sim לאחר ההצטרפות ל-012mobile? מעבר ל-012mobile מחייב החלפת sim. בעת ההצטרפות ל-012mobile תוכל לבחור כיצד ברצונך לקבל את כרטיס ה-sim: 1. איסוף עצמי באחד מסניפי רשת yellow 2. שליחה באמצעות דואר ישראל 3. אספקה באמצעות שליח +כמה עולה להצטרף ל-012mobile? מעבר ל 012mobile מחייב הנפקת sim חדש הכרוכה בתשלום חד פעמי. לרוכשים את הכרטיס באחד מסניפיי רשת yellow, התשלום בסך 38.6 ₪ יבוצע ישירות בקופה בסניפי yellow. בהזמנת כרטיס sim באמצעות הדואר, מחיר הנפקת הכרטיס הינו 48.6 ₪ והמשלוח ללא תשלום. בהזמנת כרטיס ה-sim באמצעות שליח, מחיר הנפקת הכרטיס הינו 48.6 ₪ והתשלום בעבור השליחות 49.6 ₪. במסגרת מבצע sim חינם, לא ייגבה תשלום בעבור הנפקת כרטיס ה-sim, למבקשים את ה-sim באמצעות הדואר או באמצעות שליח. המעבר ל 012mobile מ partner כרוך בתשלום חד פעמי בסך 38.6 ₪ בעבור מעבר בין סלי שירותים. פעולה של מעבר מ partner ל 012mobile מחייבת ביצוע מספר פעולות במערכות החברה, הכוללות בין היתר ניתוק המנוי והקמתו מחדש והגדרות חדשות ושונות של כרטיס ה sim. לקוחות אשר ירכשו את ה sim ב yellow יזוכו בחשבונית בגין התשלום ששילמו ישירות בחנות הנוחות. +האם אני יכול לעבור עם המספר הסלולארי שלי אליכם? כיצד אני עושה זאת? תוכל לבצע ניוד ל-012mobile באמצעות כניסה לעמוד הראשי. . והצטרפות לאחת מהתכניות וכך גם לשמור על מספרך, ברגע שתבצע ניוד ל-012mobile יתבצע ניתוק של הקו שלך אצל המפעיל ממנו עברת אלינו זכור כי במידה ותבחר להתנתק על ידי פניה למפעיל אליו הינך מנוי היום לא תוכל לשמור את המספר הסלולארי שלך לכן מומלץ לבצע את תהליך הניוד באמצעותינו. כמה דברים שחשוב שתדע: א. בשלב זה לא ניתן לבצע ניוד למספרים כשרים ב. לא ניתן לבצע ניוד לקו שאינו פעיל או מנותק בחברה ממנה הנך רוצה לעבור כל לקוח רשאי לבצע מעבר ולשמור על מספרו. לצורך מעבר עם מספרך, אנא בחר בתהליך ההצטרפות באתר מעבר כולל ניוד +האם ניתן לשלם בכל אמצעי התשלום? ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ישראלי בלבד, בעל מסגרת אשראי. על כרטיס האשראי להיות על שם בעל הקו בלבד. +האם ניתן לנייד/להעביר מספר פריפייד? תוכל לנייד אלינו גם מספרים הפועלים בשיטת פריפייד ("תשלום מראש") בחברה מתחרה, אולם בחברת 012mobile יוכלו לשמש אך ורק כקווי פוסטפייד (תשלום בחשבון חודשי) +האם באפשרותי לבחור מספר אטרקטיבי במעמד ההצטרפות? בשלב זה ניתן לבחור מספר מהמוצעים לך במחולל המספרים באתר האינטרנט בלבד ע"י כניסה לעמוד הראשי. והצטרפות לאחת התכניות. +כיצד מתנתקים מהחברות הסלולריות האחרות? תוכל לבצע ניוד ל-012mobile באמצעות כניסה לעמוד הראשי. והצטרפות לאחת מהתכניות וכך גם לשמור על מספרך, ברגע שתבצע ניוד ל-012mobile יתבצע ניתוק של הקו שלך אצל המפעיל ממנו עברת אלינו. זכור כי במידה ותבחר להתנתק על ידי פניה למפעיל אליו הינך מנוי היום לא תוכל לשמור את המספר הסלולארי שלך ולבצע ניוד אלינו לכן מומלץ לבצע את תהליך הניוד באמצעותינו. +לא קיבלתי את כרטיס ה- sim, מה עלי לעשות? אנא פנה באמצעות פניה לנציג צ'אט on-line בעמוד בהתאם לשעות הפעילות +כיצד מפעילים את כרטיס ה-sim? כרטיס ה sim של 012mobile מאפשר לך ליהנות משירותי הסלולר, אך תחילה יש להפעיל אותו. במידה ובחרת להעביר את מספר הטלפון שלך מחברה סלולרית אחרת, עם הפעלת כרטיס ה sim מתחיל גם תהליך המעבר (ניוד). תהליך המעבר אורך בין 30 ל- 40 דקות (במידה והפעולה מבוצעת בשעות הפעילות של מערכת הניידות). sim שסופק על ידי שליח, יופעל על ידי השליח במעמד המסירה. הפעלת כרטיס ה sim אשר נשלח באמצעות הדואר, או סופק על ידי שליח ולא הופעל על ידו, תבוצע באופן עצמאי על ידי הלקוח. ניתן לבצע הפעלה של כרטיס ה sim באופן עצמאי באחת משתי הדרכים הבאות: 1.חייג למספר 1-800-055-999 ופעל על פי ההנחיות. 2. היכנס לאתר 012mobile.co.il > הזן את מספר כרטיס ה-sim > לחץ "להמשך התהליך" > הזן את מספר הטלפון אותו ביקשת להעביר ל-012mobile, או את מספר הטלפון אותו קיבלת מ 012mobile בתהליך ההצטרפות > הזן את מספר תעודת הזהות ואת 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום הפעלת כרטיס sim שנרכש באחד מסניפי yellow יבוצע באופן עצמאי על ידי הלקוח באמצעות כניסה לאתר: היכנס לאתר 012mobile.co.il > הזן את מספר כרטיס ה-sim > לחץ "להמשך התהליך" > הזן את מספר הטלפון אותו ביקשת להעביר ל 012mobile, או את מספר הטלפון אותו קיבלת מ 012mobile בתהליך ההצטרפות > הזן את מספר תעודת הזהות ואת 4 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום +מכשירי אבד או נגנב, מה עליי לעשות? במידה ומכשירך אבד או נגנב וברצונך לבצע חסימת קו, פנה למוקד הטלפוני במספר: 1800-055-888, או פנה לשירות הצ'אט בשעות פעילות המוקד. על מנת להפעיל את הקו יש ליצור קשר בשנית עם מוקד שירות הלקוחות. קיימת אפשרות לבצע חסימה של המכשיר, אשר תמנע כל שימוש במכשיר, כגון: הוצאה/קבלת שיחות, sms, גלישה, בחלק מהמכשירים לא ניתן לגשת לתפריטים. חסימה של המכשיר בעת אבדן או גניבה אפשרית, במידה ומספר ה-imei של המכשיר (גם אם מכשיר זה לא נרכש אצלנו) נרשם אצלנו מבעוד מועד. רישום ה-imei מתבצע אל מול נציג שירות הלקוחות. +גלישה בטוחה באינטרנט-עלון הסברה לחץ כאן להורדה +כיצד להצטרף לרשת 4g? לפרטים נוספים והצטרפות, לחץ כאן.