+תפעול מכשירים תפעול מכשיר iphone 4s ו-iphone 5 לחץ כאן להורדה תפעול מכשיר galaxy sii לחץ כאן להורדה תפעול מכשיר galaxy siii לחץ כאן להורדה תפעול מכשיר galaxy note לחץ כאן להורדה תפעול מכשיר motorola razr לחץ כאן להורדה תפעול מכשיר motorola atrix לחץ כאן להורדה תפעול מכשיר blackberry 9900 לחץ כאן להורדה כיצד ניתן לעדכן תיבת מייל וגלישה במכשיר טלפון סלולרי מסוג blackberry? במידה ובבעלותך מכשיר blackberry יש להצטרף לאחד מהשירותים הבאים: 1. blackberry internet service light - לתמיכה בתיבת דואר אחת וגלישה בהתאם לגודל חבילת הגלישה שברשותך, בעלות של 29 ש"ח. 2. blackberry internet service - עד 10 תיבות דואר וגלישה בהתאם לגודל חבילת הגלישה שברשותך, בעלות של 39 ש"ח. להצטרפות, יש לפנות לצ'אט השירות והתמיכה שלנו על ידי לחיצה על קישור "צא'ט עם נציג" בתחתית העמוד מצד שמאל. איך אני מעביר זיכרונות לסים של 012mobile? 1.במידה ואת/ה נשאר/ת עם אותו מכשיר, יש לשמור את אנשי הקשר על זיכרון המכשיר (יש לבצע העתקה של אנשי הקשר מה sim למכשיר ), לאחר מכן להכניס את ה-sim של 012mobile ולבצע העתקה מהמכשיר לזיכרון ה-sim של 012. 2.לבצע העתקה של כל הזיכרונות מהמכשיר למחשב בבית בעזרת הכבל של הטלפון, לאחר מכן לבצע העברה של הזיכרונות מהמחשב למכשיר (מתאים למקרים בהם הלקוח עובר ממכשיר עם usim למכשיר עם microsim ). 3.לפנות למעבדה פרטית לבצע דרכם את ההעברה. +הוצאת/הכנסת sim איך אני מכניס ומוציא sim ממכשיר סלולרי - כללי? לחץ כאן להורדה איך אני מכניס ומוציא sim ממכשירי אנדרואיד (samsung, lg, sony ericsson וכו')? לחץ כאן להורדה איך אני מכניס ומוציא sim ממכשיר iphone? לחץ כאן להורדה +קושי בשליחת הודעות mms מה זה הודעת mms? הודעות mms הינה הודעת מולטימדיה (הודעות המכילות תמונה או סרטון) למה אני לא מצליח לשלוח הודעת mms? במידה ונתקלת בתקלת שליחת הודעת mms לאחר הפעלת ה-sim יש לבצע את הפעולות הבאות: 1. לשלוח הודעת sms למספר 999 עם ההודעה mms - פעולה זו תעדכן את הגדרות ה-mms במכשירך ותפעיל עבורך את השירות 2. במידה ועדיין אינך מצליח לשלוח הודעות mms, יש לפנות לנציג התמיכה בצ'אט אונליין בהתאם לשעות הפעילות +גלישה סלולרית האם אוכל להגדיל את חבילת הגלישה שברשותי? ל-012mobile תכניות עם חבילות גלישה בנפחים שונים. נפח חבילת הגלישה בתכניתך אינו תואם את רמת הצריכה שלך? ניתן בתוספת תשלום, לעדכן את נפח חבילת הגלישה הקיימת בתכנית לחבילת גלישה התואמת את צרכיך: 3gb, 5gb, 8gb, 10gb או 15gb. עדכון חבילת גלישה בתכנית ניתן לבצע באופן עצמאי, בקלות, במהירות ובכל שעות היממה, באתר הבית באזור האישי או ממכשיר הטלפון הסלולרי מעמוד החשבון שלי, תחת עדכון חבילת גלישה. ניתן תמיד לחזור לחבילת הגלישה המקורית בתכנית התעריפים, ללא תוספת תשלום. במידה ותרצה לחסום את הגלישה הסלולרית שלך, יש לפנות לנציג שירות בצ'אט טון ליין בשעות פעילות המוקד. מה קורה במידה ואני לא מצליח לגלוש? הגדרות האינטרנט מוגדרות באופן אוטומטי. במידה ואתה חווה קושי בגלישה לאחר הפעלת ה-sim יש לבצע את הפעולות הבאות: 1. לשלוח הודעת sms למספר 999, תוכן ההודעה: ota 2. מיד לאחר מכן תקבל הודעת sms 3. המכשיר שומר את הגדרות הגלישה בהתאם לדגם שלו 4. במידה ולא התקבלה הודעה חוזרת אוטומטית לחץ כאן על מנת לבצע הגדרות ידניות במכשירך. במידה ועדיין אינך מצליח לגלוש לאחר הגדרות ידניות, פנה למוקד הצ'אט המתקדם שלנו דרך עמוד שירות ותמיכה, דרך כפתור " צ'אט עם נציג אונליין " הנמצא בתחתית העמוד משמאל. +ה-sim שברשותי לא עובד למה הsim שברשותי לא עובד? יש לבדוק האם המכשיר שברשותך פתוח ל sim זר. במידה ולא יש לפתוח את המכשיר ל sim זר במקום בו רכשת את המכשיר. במידה והמכשיר אינו חסום ל sim זר, יש להכניס את ה sim למכשיר אחר ולבדוק אם הוא עובד, במידה וה sim עובד במכשיר השני, ייתכן וקיימת בעיה במכשירך. במידה וה sim לא עובד גם במכשיר השני ייתכן ומדובר על sim תקול ועליך לפנות לנציג שירות בצ'אט לפתרון הבעיה. +החלפת כרטיס sim מתי וכיצד מחליפים את כרטיס ה-sim? כאשר ה-sim תקול, או כאשר מכשירך נגנב או אבד, על מנת להחליף את כרטיס ה sim עליך לפנות לשירות הלקוחות בצ'אט. במידה והחלפת את מכשיר הטלפון שלך והנך נדרש ל sim חדש, גש לאחד מסניפי רשת חנויות הנוחות של yellow, רכוש כרטיס sim המתאים למכשירך החדש. פנה ל"אזור האישי" באתר 012mobile.co.il ובצע את ההחלפה של ה sim בקלות ובפשטות